Witajcie~!

Witajcie~!
Jestem Neko ale możecie znać mnie już z bloga Moje opowiadania yaoi i nie tylko!! gdzie razem z Izu-chan piszę głównie o Shizayi lub z bloga Opowieści zwariowanej nastolatki gdzie piszę o moich wymyślnych postaciach.

Ten blog powstał z myślą o Twincestach, ale nie obiecuję że nie pojawi się tu czasem też coś innego. :)
Mam nadzieję że Wam się spodoba.

Chociaż to będzie przy każdym opowiadaniu, to z względu na ich bohaterów zamieszczę to też tutaj:


OPOWIADANIA NAWET JEŚLI SĄ O POSTACIACH PRAWDZIWYCH TO ZARÓWNO ONE JAK I RELACJE MIĘDZY BOHATERAMI SĄ KOMPLETNIE ZMYŚLONE PRZEZE MNIE I NIE MAJĄ ŻADNEGO ODBICIA W RZECZYWISTOŚCI. 

A teraz Was żegnam i zapraszam do czytania :)

~Neko

Komentarze

  1. *wchodzi niepewnie, macha i chowa się do konta* Ohayo.. *mruczy pod nosem i rozgląda się, jakby ktoś miał ją zaraz zaatakować* Ja tu zostanę.. *wije sobie przytulne gniastko w swoim new koncie* .. I poczekam na jakieś opka do czytania..
    *idzie sobie spać, bo jom głowa boli*
    Pozdrawiam ~

    OdpowiedzUsuń
  2. No witam witam.
    *patrzy do archiwum* Ojej, zaczynamy od 3 rozdziału? Nie myślałaś o tym by przenieść tu poprzednie żeby nie było bałaganu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj :)
      W spisie treści są umieszczone linki więc spokojnie ;)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty