Info

No więc na dobry początek chyba powinnam Was przeprosić za moją dość gwałtowną reakcję. Była przesadzona, jednak na prawdę mnie denerwuje, gdy komentarz nie odnosi się do bieżącego rozdziału. To tak, jakby nie przeczytać, zupełnie olać czyjąś, niekoniecznie moją, pracę.
Tak więc przepraszam za moją wybuchowość.
Niemniej jednak blog przejdzie miesięczną przerwę - jakiejkolwiek aktywności możecie się spodziewać najwcześniej 10 lutego. Jest to spowodowane przede wszystkim egzaminami, które mam w przyszłym miesiącu. Chcę też spróbować polepszyć rozdziały - zarówno w jakości jak i w długości a na to potrzeba czasu.
Zniknie limit rozdziałów, ale za to posty będą pojawiać się raz w tygodniu - możecie w komentarzach pisać, który dzień byłby Waszym zdaniem najlepszy.
Na koniec dodam, że komentarzy pod poprzednim postem jeszcze nie odczytałam i stąd brak mojej odpowiedzi na nie. Postaram się przeczytać i odpisać do końca tygodnia. Nie usunę informacji o zawieszeniu, byłoby to nie fair.
Tak więc jeszcze raz przepraszam

Komentarze

  1. Cieszę się że wrócisz :D

    OdpowiedzUsuń
  2. No i to jest dobra decyzja. Ciesze się, że przemyślałaś to. Co do dnia publikacji to wybierz sama, który będzie Ci najbardziej pasował, żebyś miała czas na wrzucenie bez spieszenia się itd.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobra decyzja. 😊 Mi to obojętne w który dzień, ważne żeby tobie odpowiadał. Taka przerwa dobrze robi, może nawet najdą cię nowe pomysły? Nie mogę się doczekać. Weny 😘

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty