To tylko gra - 2

 Hej Kochani, 
małe ogłoszenie na początek. :)
Chciałabym prosić każdego z Was, żeby po przeczytaniu rozdziału napisał komentarz. Długi, krótki - cokolwiek. Chciałabym mniej-więcej zobaczyć, ile osób faktycznie to czyta i to będzie takie fajne, jak ktoś by mógł napisać nawet jedno słowo.
A teraz zapraszam na rozdział :)


Następnego dnia jak zwykle, byłem w szkole niewyspany i głodny. Prawie przysypiałem na matematyce a w brzuchu burczało mi tak, że było mi wstyd. Kiedy zawibrował mi telefon, odczytałem szybko wiadomość.

Wstań tej nocy o 4:20 i obejrzyj te filmy.
https://www.youtube.com/watch?v=EGT41knTSLE
https://www.youtube.com/watch?v=ZATxXYXVy-8
https://www.youtube.com/watch?v=8a48hxwdZ-s



Zdziwiłem się trochę, ale nie zaprotestowałem. Po co? Może nie będzie tak źle.
Dzień mijał koszmarnie powolnie i nie wiedziałem, co mam ze sobą zrobić. Mama płakała w kuchni, chociaż starała się udawać, że wszystko w porządku, Tom, gdy zauważył jej siniaki, zamknął się w swojej sypialni i słyszałem, jak zdemolował pół pokoju w napadzie złości. Różni się od taty tym, że nie wkurza się o byle drobnostki, a o krzywdę innych, i w życiu nie wyżyłby się na człowieku. Żeby się z kimś pobił, ta osoba musi go najpierw uderzyć. Dlatego czułem się przy nim bezpiecznie.
Tej nocy znów obudziły mnie wrzaski. Miałem dość. Miałem ochotę nawrzeszczeć na ojca, ale zbytnio się bałem.

Spojrzałem na zegarek. 4:15. W samą porę... Wszedłem w SMS'a i otworzyłem pierwszy filmik.
Po około 20 minutach, gdy skończyłem oglądać, bałem się zamknąć oczy, choćby na sekundę.

Dlaczego kazałeś mi to oglądać? To było straszne! Teraz się boję...

Zapytałem mojego opiekuna, ale nie doczekałem się odpowiedzi. Doczekałem się za to dźwięku otwieranych drzwi i kroków Tom'a, który znów mnie przytulił. Doskonale wyczuł, jak się bałem, błędnie interpretował jedynie powód, ale nie chciałem wyprowadzać go z błędu.
W końcu usnąłem.

Miałeś to obejrzeć, by się zahartować.


Podane powyżej filmy są własnością autorów i są tutaj wykorzystane tylko w formie przykładów.




Podane powyżej filmy są własnością autorów i są tutaj wykorzystane tylko w formie przykładów.

Komentarze

  1. Jestem, czytam i ciekawi mnie to opowiadanie. Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem i czytam. Ciekawi mnie jak to się wszystko potoczy zwłaszcza relacja Toma i Billa.
    Kira-chan

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem i czytam ;) Zapowiada się smutno i przygnębiająco, ale podoba mi się bardzo i czekam na więcej :* Pozdrawiam
    Emiś

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem i kocham to

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty