To tylko gra - prolog


Siedziałem na Internecie, gdy przez komunikator dostałem link od nieznajomego. Nazwa brzmiała CHALLANGE. W sumie... co się może stać?
Kliknąłem w okienko i zobaczyłem formularz, a tuż nad nim krótki tekst.

Witaj,
jeśli tu jesteś, to znaczy, że dostałeś zaproszenie do naszej gry.
Zapraszamy Cię w świat Niebieskiego Wieloryba. 
Zabawa polega na wykonaniu 50 wyzwań.
Podejmiesz się wyzwania?
Pamiętaj - koordynator widzi wszystko!
NB

Zastanowiłem się chwilę, ale zaciekawiony postanowiłem zagrać.

Imię:  Bill
Nazwisko: Kaulitz
Wiek: 15
Data urodzenia: 1989
Numer telefonu:  15654843364 (przypadkowy numer >.<)

Na komputerze wyświetliła mi się znajoma twarz. To przecież Anthon, mój przyjaciel! A więc to jego sprawka. No, to będzie ciekawie.
Zatarłem ręce i czekałem na informacje. Na telefon dostałem tylko krótką wiadomość, na którą uśmiechnąłem się.

Witamy w kole śmierci.

Komentarze

Popularne posty