Święta, Święta, Święta!

 Z okazji Świąt w tym roku nie będzie żadnego one-shot'a a ogłoszenie :) 

Mimo, że przez ostatnie kilka miesięcy była tutaj mała przerwa, byl ku temu powód - przygotowywałam rozdziały, by były jak najlepszej jakości i sprawiły Wam jak najwięcej radości! (Jakie rymy)

Z tego też tytułu ogłaszam, że od 01/01/2022 sytuacja będzie wyglądać tak: 

Poniedziałki - Slash (moje autorskie opowiadania)
Wtorki - Ereri
Środy - Drarry
Czwartki - Kagehina
Piątki - Slash (moje autorskie opowiadania) 
Soboty - Bakudeku
Niedziele - Otayuri

I tak przez cały rok! Mam więc nadzieję, że wszyscy będą zadowoleni i każdy znajdzie coś dla siebie :) 

Na ten moment gotowe są rozdziały do 31/03/2022 włącznie (poza Drarry, tu rozdziały są gotowe do końca kwietnia 2022) i prawdopodobnie do końca stycznia zakończę cały 2022 rok i ruszą przygotowania rozdziałów na 2023 rok :)  Będziecie więc mieć co czytać jeszcze przez jakiś czas :) 

Pamiętajcie też o moich pozostałych blogach: 

9 światów, opowiadania z uniwersum Marvela, gdzie głównym bohaterem jest zazwyczaj Loki - nowe rozdziały w każdy wtorek i sobotę :) 

oraz 

Life with Neko, czyli blog gdzie pojawiają się na bieżąco moje recenzje anime, filmów, seriali i książek :) Tutaj również 31 grudnia pojawi się podsumowanie 2021 roku :) 

Życzę Wam więc wesołych Świąt i pięknego czasu spędzonego w rodzinnym gronie!

Pozdrawiam,

Neko

Komentarze

  1. Cześć, nigdy mnie jeszcze tutaj nie było. Ale wreszcie odnalazłam bloga o podobnej tematyce! Jestem naprawdę szczęśliwa, że ktoś jeszcze pisać anime yaoi na blogspocie i cieszę się, że szykujesz tak dużo rozdziałów. Czekam zatem na nowy rok! ^^

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty