Czat - Epilog



Mimo tego, że cholernie się bałem, cała sprawa zakończyła się dobrze. Airi została zatrzymana przez policję i będzie niedługo miała sprawę w sądzie, a drużyna w końcu może odetchnąć z ulgą. Całe nasze piekło i prześladowanie skończyło się. Całe szczęście...

-Oi, Shoyo. Idziesz?

Spojrzałem na Tobio, który uśmiechał się do mnie lekko, stojąc kawałek dalej i wyciągnął do mnie dłoń. Tak bardzo się zrelaksowałem i zamyśliłem, że aż odpłynąłem, patrząc w niebo. Uśmiechnąłem się wesoło i podbiegłem do niego, splatając razem nasze palce i ruszając razem z nim dalej.

-Tobio, może pójdziemy na lody?

Zaproponowałem, widząc niedaleko nas szyld lodziarni, których w Tokio było pełno.

-Okay. Wrócił ci apetyt, co?

Zaśmiałem się i przytaknąłem, podbiegając do wystawy z lodami i ciągnąć go za sobą. Objął mnie i pocałował mnie w czubek głowy.

-Cieszę się.

Powiedział tak, bym tylko ja mógł słyszeć a ja wiedziałem, że już wszystko będzie dobrze. Musi być. Bo mogę być szczęśliwy razem z nim.

Komentarze

Popularne posty