In my world - Prolog


 Siedziałem w swoim  pokoju i wpatrywałem się w krajobraz za oknem. Widziałem rozświetlone budynki miasta spowitego teraz w mroku nocy a z ciężkich chmur pokrywających niebo ziemię podlewał gęsty deszcz, którego nikt zdawał się nie zauważać. A szkoda, bo deszcz jest piękny. Uwielbiam zapach, jaki ogarnia świat przed, w trakcie i po deszczu. Jest nie do opisania i jest taki... taki inny. Po prostu brakuje mi słów, by to opisać. 

Naciągnąłem bardziej rękawy na dłonie, czując nagły powiew chłodu, przez co wzdrygnąłem się niekontrolowanie. Westchnąłem ciężko i zamknąłem oczy, wsłuchując się w spokojną melodię płynącą z moich słuchawek. Dźwięk gitary akustycznej idealnie wpasowywał się w tą spokojną i wręcz nostalgiczną pogodę. Chociaż przez głowę przebiegały mi się w tym momencie setki rozterek, chciałem w tym momencie po prostu nie myśleć. Wyłączyć się i odpłynąć chociąż na moment, co niestety było bardzo ciężkie. Nie potrafiłem tak nagle przestać myśleć i odciąć się od wszystkiego, co mnie otaczało. Zawsze coś zaprzątało mi głowę.

Uniosłem zmęczone powieki i spojrzałem znów na krople, spływające po gładkiej szybie w nieoficjalnym wyścigu. Śledząc ich drogę nawet nie zauważyłem, gdy wyciągnąłem dłoń i palcami dotknąłem zimnej tafli szkła. Nie wiedziałem tylko, po co sięgałem.

Komentarze

  1. Widzę że zapowiada się ciekawe opowiadanie, czekam na więcej!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ooo! Czyżby to zapowiedź tego nowego opowiadania, o którym mi wcześniej pisałaś?! 🤔💕 Zaczyna się nostalgicznie i tajemniczo 🤭 mmm... Lubię takie 'klimaty' ❣️ nie ukrywam, że z niecierpliwością czekam na kolejną część :) Twoja wierna czytelniczka ASIA 💋💋💋

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety mylisz się, Asiu. Opowiadanie o którym Ci mówiłam rozpocznie się w piątek, 05 stycznia 2024. To jest jeszcze inne opowiadanie, które napisałam już dość dawno :) Niemniej myślę, że opowiadanie które zacznie się w styczniu, będzie jeszcze ciekawsze!

      Usuń
    2. Ojjj aż nie wiem co napisać ❣️ to opko po wstępie zanosi się bardzo fajnie (aczkolwiek nie wiem z czyjej perspektywy będzie pisane 🤔 wydaje mi się, że Billa ale pewności nie mam). Niemniej sam początek wzbudził ciekawość i chce się czytać więcej i wiecej a tu trzeba czekać na kolejną część 😅😂🤣
      Cieszę się z tego opka i oczywiście też będę czekała na to 'noworoczne' ❣️ buziaczki ASIA 💋

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty