Podsumowanie 2020 roku

Drarry: 

67   =   15,3%

Slash:

49   =   11,2%

Kagehina: 

33   =   7,6%

Bakutodo:

29   =   6,6%

Twincest:

61   =   14%

Otayuri:

41   =   9,4%

Shizaya:

66   =   15,1%

Ereri: 

70   =   16%

Wolfstar:

14   =   3,2%

Asanoya: 

7   =   1,6%

Suma: 

437 opublikowanych rozdziałów

ok. 11,2 posta / dzień

Rok 2019: 55 opublikowanych rozdziałów
Różnica: 382 rozdziały

Zakończone opowiadania na dzień 17.02.2021:

Twincest: 13
Otayuri: 1
Todobaku: 0
Shizaya: 10
Ereri: 2
Drarry: 2 
Kagehina: 2
Asanoya: 0
Wolfstar: 0
Slash: 2

Suma: 32

Trwające opowiadania na dzień 17.02.2021:

Twincest: 4
Otayuri: 1
Todobaku: 2
Shizaya: 1 
Ereri: 2
Drarry: 2
Kagehina: 2
Asanoya: 1
Wolfstar: 1
Slash: 1

Suma: 17

Suma opowiadań ogólnie: 49

Kochani,
przy okazji podsumowania chciałabym Wam bardzo podziękować. Bo gdyby nie Wy, to tego bloga pewnie już dawno mnie nie było. Ten blog powstał w 2015 roku. Może niektórzy jeszcze kojarzą, jak wcześniej od 2014 roku pisałam na innym blogu, który już nie istnieje, razem z inną autorką - Izu. Ale na tym blogu dopiero tak na prawdę rozwinęłam siebie i swoje skrzydła. Od początku istnienia bloga wbiliśmy już 114 156 wyświetleń. Osiągnęliśmy liczbę 888 opublikowanych postów i zostawiliście po sobie 669 komentarzy, 8 osób zaobserwowało tego bloga. Widzę, jak z dnia na dzień, z miesiąca na miesiąc, jest Was coraz więcej. Czasem mam długie przerwy, czasem nie mam ich w cale, to prawda, ale takie przerwy też są potrzebne, bym mogła dalej pisać - dla Was i dla siebie. 
Minęło 5 lat odkąd założyłam tego bloga. W listopadzie będzie to 6 rok odkąd ten blog istnieje i 7 lat odkąd publikuję swoje opowiadania w Internecie.
Dziękuję Wam, za te wspólne 5 lat (u niektórych jest to 6 lat) i mam nadzieję, że zostaniemy jeszcze razem przez jakiś czas.
Rozdziały nie będą pojawiać się już tak często, ale postaram się, by były o wiele lepsze niż do tej pory. Jeśli będę mieć chwilę, wystartuję z projektem, który miał wystartować już w zeszłym roku, ale nie udało mi się to, ze względów osobistych.
Dziękuję Wam raz jeszcze!
~Neko


Obraz należy do jego autora/-ki.

Komentarze

  1. Hejka,
    miło przeczytać taką informację i oby no po prostu było więcej lat z nami i tymi opowiadaniami...
    Dużo weny życzę...
    Pozdrawiam serdecznie Aga

    OdpowiedzUsuń
  2. A może jakiś kontakt do siebie ^^

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty