Z KIM POŻEGNAMY SIĘ W TYM ROKU?

 INFORMACJA ODNOŚNIE SHIP'ÓW/MOTYWÓW NA BLOGU

Kochani,

pisząc ostatnio coraz to nowe rozdziały i planując, kiedy co opublikuję, zorientowałam się, że niektóre z ship'ów, które mogliście tu czytać, nie idą mi już tak dobrze, jak kiedyś. 

Może jednak zacznijmy od pytania... o jakich shipach ja w ogóle piszę?

1. Shizaya - od 2014 roku
2. Twincest - od 2016 roku
3. Otayuri - od 2017 roku
4. Todobaku - od 2020 roku
5. Ereri - od 2020 roku
6. Drarry - od 2017 roku
7. Kagehina - od 2017 roku
8. Asanoya - od 2020 roku
9. Slash - od 2015 roku
10. Wolfstar - od 2020 roku
11. Loki - od 2021 roku (dostępne na moim drugim blogu, link >>tutaj!<<)
12. Bakuizu - od 2021 roku (na ten moment wciąż Wam tego nie opublikowałam, jeszcze przyjdzie na to czas, opowiadanie jest gotowe ;) )

Zauważyłam, że od pewnego czasu o niektórych ship'ach pisze mi się o wiele trudniej, niż kiedyś. Nie chcę ich jednak zostawiać, ponieważ polubiłam je i związałam się z nimi na ten czas - jak sami możecie zauważyć, w tym roku minie 7 lat, od kiedy prowadzę bloga, więc jest to już szmat czasu. 

Odpowiem Wam może już jednak na pytanie, które shipy odpadają...

Na ten moment od stycznia 2022 roku na moim blogu nie będą już pojawiać się nowe rozdziały z żadnych poniższych ship'ów:

-Shizaya
-Twincest
-Asanoya

Być może Was tym zaskoczę, ale tak, postanowiłam zrezygnować z ship'ów, które mnie wybiły i kilka lat temu pomogły mi zdobyć rozgłos (mowa oczywiście o Shizayi i Twinceście). Niestety ale od jakiegoś czasu zauważyłam, że męczę się wymyślając coraz to nowe opowiadania i pisząc coraz to nowe rozdziały do tych par, na czym cierpią niestety też inne pary, o których piszę.

Na ten moment nie mogę Was jednak zapewnić, że wszystkie pozostałe shipy pozostaną. Czego możecie być pewni: na dzień dzisiejszy (26.05.2021), nie mam zamiaru wiązać się z ship'ami takimi jak:

-Ereri
-Drarry
-Slash
-Loki

Jak więc widzicie, pozostaje jeszcze kwestia 5 innych ship'ów i może zastanawiacie się teraz, czy one zostaną? Na ten moment - tak. Lubię o nich pisać, mam na nich jakiś pomysł i chcę to dalej rozwijać. Nie obiecuję jednak, że w przyszłości się to nie zmieni.

Już od długiego czasu zauważałam, że powinnam zrezygnować z ship'ów, z którymi pożegnamy się na koniec tego roku na tym blogu, ale byłam do nich zbyt przywiązana, by zebrać się na to, by móc z nich zrezygnować. 

Obiecuję, że zakończę wszystkie rozpoczęte w tych ship'ach opowiadania (z Twincestu pojawią się jeszcze 2, które wcześniej nie były publikowane). Mam nadzieję, że zrozumiecie i i tak znajdziecie tu coś dla siebie i zostaniecie ze mną.

Przede wszystkim chcę skupić się również na moich autorskich opowiadaniach (dział Slash). Jest to mój kolejny cel, więc mam nadzieję, że Was tym zainteresuję.

Poza tym odkryłam dość niedawną pasję - pisanie recenzji! Od jakiegoś czasu na blogu >>Life with Neko<< publikuję recenzje o filmach, serialach i anime. Nie jestem oczywiście jakoś dobra w tym, bo dopiero zaczynam, ale bardzo mi się to podoba i chcę się dalej rozwijać w tym kierunku.

Jednak póki co wszyscy z nami zostają jeszcze na kolejne kilka miesięcy, więc nie ma się czym martwić i życzę Wam miłego wieczoru.
Pozdrawiam,
~Neko

Komentarze

  1. Hejeczka,
    chciałam zapytać, bo rozumiem to że nie będą pojawiać się rozdziały, ale właśnie chodzi mi o to, że znikną z bloga czy właśnie że nie będą tylko pojawiać się rozdziały? bo nie chciałabym aby zniknęły zupełnie... bo chciałabym przeczytać, no i lubię tematykę Drarry ale i przekonuję się do Shizayi...
    Dużo weny życzę...
    Pozdrawiam serdecznie Basia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej Basiu :)
      Opowiadania, które są i pojawią się na blogu, pozostają nad nim! Zakończenie oznacza, że nie pojawi się z nimi nic nowego :) Rozdziały zostają i nie mam zamiaru ich usuwać :)
      Pozdrawiam,
      Neko

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty