The Ghost of you - Prolog


 Spojrzałem w niebo i zaciągnąłem się po raz kolejny papierosem. Spokojny wieczór po skończonej pracy. Większość ludzi tylko o tym marzy. Ja jednak nie potrafiłem znaleźć spokoju nawet w trakcie tej pięknej nocy. 

-Nie powinieneś palić, Shizuś. Co, jeśli chciałbym cię pocałować?

Rozejrzałem się gwałtownie dookoła. Zaskoczenie sprawiło, że aż wypuściłem papierosa z palców. Nikogo jednak nie było. Potrząsnąłem głową. Oczywiście, że go nie było. Jak mógłby być? W końcu... 

Orihara Izaya zmarł na stole operacyjnym dokładnie pół roku temu. 04 czerwca. Miał zaledwie 27 lat. Powód? Postrzał w klatkę piersiową. Lekarze starali się go uratować, ale... nie udało im się. 

Odetchnąłem głęboko i ruszyłem w drogę do domu, chcąc o tym jak najszybciej zapomnieć. Jak dotąd - nie zapomniałem nawet na chwilę.

Komentarze

  1. omg... tak się cieszę, że piszesz o innym pairingu, a z drrr to tym bardziej ♥ nie mogę się doczekać, zainteresowałaś mnie tym, że shizuo ma zwidy ^^

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty