Zdjęcie - Prolog



Leżałem nago w łóżku w sypialni Toma i mojej i przeglądałem pocztę na brzuchu, zastanawiając się, co takiego zamówimy sobie na kolację, gdy dostałem wiadomość od Natalie - charakteryzatorki, która współpracuje z nami od zawsze, przy każdej z naszych tras koncertowych. Z zaciekawieniem otworzyłem maila, bo z reguły rozmawiamy przez Whatsapp, więc wysłanie mi wiadomości mailowej jest dość nietypowe w jej przypadku.

Od: Natalie <3
Temat: BILL, SPÓJRZ!
Treść: Bill, siedziałam w kawiarni i zobaczyłam tę dziewczynę. Najpierw myślałam, że mam jakieś zwidy, ale ona na prawdę tam była! Wygląda zupełnie jak Ty jeszcze kilka lat temu. Nie udało mi się jej znaleźć już więcej, ale moim zdaniem powinieneś wiedzieć. Jest kropla w krople podobna do Was, znam układ waszych twarzy i ich budowę na pamięć, jesteście do siebie bardziej podobni, niż ktokolwiek mógłby przypuszczać. Nie wiem, czy Was to zainteresuje, ale ja byłam w szoku i myślę, że powinniście to zobaczyć. Dołączam zdjęcie, niestety, więcej nie udało mi się zrobić, bo zauważyła, że cykam jej fotki i ulotniła się z kawiarni.
Daj mi znać, co o tym myślicie.

Uniosłem w górę jedną brew, jak zawsze, gdy byłem zdziwiony i kliknąłem na załącznik. Aż zachłysnąłem się powietrzem, widząc postać na zdjęciu i zacząłem kaszleć, krztusząc się. Dziewczyna, bo definitywnie nią była, wyglądała dosłownie tak, jak ja jeszcze kilka lat temu. Poczułem opiekuńczą, ciepłą dłoń na plecach.

-Billi, coś się stało?

Głos bliźniaka był spokojny a ja spojrzałem na niego, nie bardzo wiedząc, co mam o tym wszystkim myśleć i bez słowa podałem mu telefon, widząc, jak szok i niedowierzanie, niemniejsze, niż u mnie, malują się na jego twarzy. Takie podobieństwo było nieprawdopodobne. W dodatku kawiarnia była w Hamburgu, tam, gdzie przez wiele lat mieszkaliśmy i niedaleko naszego rodzinnego miasta.

-Musimy to sprawdzić.

Powiedział i oddał mi urządzenie, a ja przytaknąłem. Musimy dowiedzieć się, o co tu chodzi. Jako osoby publiczne musimy się bardzo pilnować, inaczej możemy mieć problemy, więc tę sprawę też musimy skontrolować i odkryć, co się za tym kryje.

Komentarze

Popularne posty