Pomocy - rozdział 4


-Przestań, przestań!

Krzyczałem, ale on mnie nie słuchał. Krzyczał na mnie i okładał mnie pięściami, nie zaprzestając mimo moich prób obrony czy krzyków.

-Zamknij się, bachorze, bo będzie gorzej!

Zagroził, po czym wymierzył mi cios, tym razem w twarz. Kolejny cios w brzuch, przez który straciłem oddech. Westchnąłem cicho, gdy skończył i zszedł ze mnie, uwalniając mnie ze swojego uścisku. Leżałem na zimnej posadzce i nie wiedziałem, co mam zrobić. Muszę się podnieść i pójść do swojego pokoju się ogarnąć. Ale jak mam to zrobić, skoro nie jestem w stanie się nawet ruszyć. Zamknąłem oczy i leżałem przez chwilę, zbierając się w sobie. Po dłuższym czasie w końcu udało mi się podnieść z podłogi i powlec do swojego pokoju. Poszedłem do łazienki i ściągnąłem ciuchy, przeglądając się w lustrze. Siniaki już powoli tworzyły się na moim ciele a z mojej rozciętej wargi ciekła krew. Obmyłem twarz, zmywając krew i przemywając oczy, by móc lepiej się sobie przyjrzeć. Zobaczyłem na swojej klatce piersiowej niewyraźną zmianę i dotknąłem się tam palcami, czując przeszywający ból. Złamał mi żebro... no pięknie. Westchnąłem i ubrałem się z powrotem, słysząc mój telefon.

-Tak?

Zapytałem, nie patrząc, kto dzwoni.

-Hej, pchło, masz notatki z chemii?

Och, a więc to Shizuo. Nie wiem, czemu, ale po policzkach popłynęły mi łzy. Telefon wyślizgnął mi się z dłoni a ja upadłem na kolana, tłumiąc szloch dłonią.

-помощь (Pomocy).

Wyszeptałem wbrew sobie, czując, jakby jakiś ogromny ciężar opadł mi na barki. Nie mogłem usłyszeć, jak Potworek zdenerwowany woła moje imię, po raz pierwszy, odkąd się poznaliśmy.

Komentarze

  1. Hejka,
    to ponownie ja, niestety będą takie przerwy u mnie, krótkie, dłuższe, ale będą... jeszcze zastanawiam się jak tutaj czytać, ale chyba na początku pójdzie opowiadanie "sekret", już mam w zasadzie dziesięć rozdziałów przeczytanych (niestety ja komórka i komentarz nie dogadujemy się, ale czytać to mogę) ;)
    brakuje mi tutaj dat (czasami widzę je na obrazkach), więc wiem że się pojawiają ale nie zawsze (no chyba że ja nie dostrzegam czegoś), ale też brakuje mi informacji gdzie znajdę dane opowiadanie w całości (ok wiem etykieta, ale tak to musze w każde kliknąć które mnie by zainteresowało), jedyna tematyke jaką mogę rozróżnić to naruto i potter, reszty niestety już nie  znam...
    weny życzę...
    Pozdrawiam serdecznie Basia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj, Basiu,
      Tematyka, bardziej shipy, są na samej górze - są tam strony, każda strona ma nazwę shipu o którym piszę, gdy tam klikniesz znajdziesz tam opowiadania i wszystkie rozdziały z danego shipu. Ostatnio ich nie było, ponieważ wkradł się chochlik i musiałam stworzyć je od nowa. Jeśli chodzi o daty, skopałam ustawienia, na dniach będzie to poprawione.
      Miłego czytania!
      Pozdrawiam,
      Neko

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty